2.1 Návrh
na uzavretie zmluvy (objednávka) je kupujúci povinný zaslať
predávajúcemu prostredníctvom elektronického formuláru, ktorý
je umiestnený na stránke. Zaradenie konkrétnej položky do
formuláru uskutoční kupukúci kliknutím na zelenú ikonku
"vložiť do košíka". Kliknutím na ikonu
"objednať" kupujúci potvrdí druh a množstvo
tovaru, ktorý je predmetom objednávky. Po vyplnení osobných údajov
a následným kliknutím na ikonky "nasledujúci krok" a
"potvrdiť objednávku" zašle kupujúci záväznú
objednávku predávajúcemu.
2.2
Predávajúci
je povinný bez zbytočného odkladu zaslať kupujúcemu
potvrdenie o prijatí objednávky na jeho emailovú adresu, ktorú
zadal pri objednávaní.
2.2a
Kupujúci
je povinný túto skutočnosť skontrolovať a ak
potvrdenie o prijatí objednávky nebolo doručené do 60 minút
od objednania na jeho emailovú adresu, hlásiť túto skutočnosť
emailom na adresu admin zavináč tomiland bodka sk alebo na tel. číslo
0950 612 722
2.3
Až do okamihu doručenia oznámenia o prijatí objednávky kupujúcemu
je kupujúci oprávnený objednávku zrušiť.
2.4
Od zverejnenia tovaru na stránke je predávajúci viazaný
podmienkami predaja.
2.5
Po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný automatický email potvrdzujúci
prijatie Vašej objednávky a jej obsah. Každá prijatá objednávka sa
považuje za záväznú. Expedičné doby, možnosti dopravy a spôsoby platby nájdete v sekcii doručenie
a doprava. O odoslaní tovaru Vás budeme informovať v deň expedície
mailom.
Článok 2a
Stornovanie objednávky. (odstúpenie
od zmluvy je Článok 6)
2a.1
Ako kupujúci máte právo zrušiť objednávku bez akéhokoľvek
postihu a dôvodu v prípade že nám túto skutočnosť oznámite mailom,
SMS správou alebo
telefonicky na číslo 0950 612 722 do dňa expedície tovaru. Ak to nestihnete a dostanete
email a SMS správu o vyexpedovaní tovaru potom môžete odstúpiť od
zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru podľa Článku 6 nižšie.
Článok 3
Kúpna cena, poštovné
a uhradenie škody za neprevzatie záväznej objednávky.
3.1 Zmluvné
strany sa dohodli, že kupujúci kupuje od predávajúceho tovar
za cenu, ktorá je v čase odoslania objednávky predávajúcemu
uvedená na stránke ako kúpna cena tovaru. Všetky ceny na stránke
sú konečné, uvedené vrátane DPH a neobsahujú žiadne skryté
poplatky.
3.2
Kupujúci
je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu a náklady
spojené s dodaním tovaru následovne:
3.2 a)
doručenie
tovaru Slovenskou poštou dobierka 1. trieda - kúpnu cenu tovaru a náklady
spojené s dodaním tovaru vo výške 2,50 EUR je kupujúci povinný
uhradiť priamo poštovému doručovateľovi v okamihu
prevzatia tovaru.
3.3
Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu tovaru a náklady
spojené s dodaním tovaru včas a riadne. Záväzok kupujúceho
zaplatiť kúpnu cenu a náklady spojené s dodaním tovaru sa
považuje za splnený okamihom zaplatenia dobierkovej sumy za
objednávku poštovému doručovateľovi alebo úhradou na
pošte pri prevzatí dobierky.
3.4
Kúpna cena a
náklady spojené s dodaním tovaru su splatné okamihom doručenia
tovaru kupujúcemu ak podmienky neustanovujú inak.
3.5
Kupujúci sa
zaručuje prevziať objednávku a je povinný objednávku
prevziať ak ju medzitým nestornoval podľa článku
2. odsek 3. Ak kupujúci objednávku neprevezme a finančné záväzky
vyplývajúcich zo zmluvy neprevezme, je predávajúci oprávnený
požadovať od kupujúceho zaplatenie škody vo výške
5 EUR* do desať pracovných dní od doručenia výzvy na
zaplatenie v prospech účtu Ing. arch. Tomáš Petrik,
Tomiland, v banke Prima Banka Slovensko a.s., IBAN účet:
SK53 5600 0000 0089 3335 1001. Predávajúci je oprávnený žiadať od
kupujúceho zaplatenie pokuty vo výške 0,05% z dĺžnej sumy
za každý deň omeškania.
*Poznámka:
Mali by ste vedieť, že ak
si dobierku neprevezmete, Slovenská pošta účtuje
odosielateľovi DOPLATNÉ podľa cenníka SP. V sume 5 EUR, ktorú
budeme od Vás vymáhať za spôsobenú škodu sú započítané
tieto položky: bublinková obálka príp. kartónová krabica, technická
výplň, poštovné, poplatok za 1. triedu, poplatok za neštandardnú
veľkosť zásielky, poplatok za dobierku, SMS správa, 3x tlač
dokumentu A4, samolepiace štítky a doplatné Slovenskej pošty.
3.5 a)
Predávajúci
použije na vymáhanie dĺžnej sumy všetky dostupné právne
prostriedky vrátanie podania návrhu na exekúciu, prípadne pohľadávku
predá tretej strane. Kupujúci,
ktorý poruší článok 3. odstavec 5. sa zaväzuje uhradiť
všetky poplatky vzniknuté vymáhaním dĺžnej sumy.
3.5 b)
Ak kupujúci
zaprie uskutočnenie objednávky, jeho IP adresa uvedená v
interných štatistikách stránky pri prevedení objednávky v
spolupráci s jeho internetovým prevádzkovateľom sa použije na
overenie tejto skutočnosti.
3.5 c)
V prípade
ak je kupujúcim osoba mladšia ako 18 rokov, všetky podmienky na
seba preberá a je zodpovedný za ich plnenie, rodič dieťaťa
alebo jeho zákonný zástupca.
3.5 d.)
Ak kupujúci neprevezme objednávku, dáva týmto súhlas na verejné
zobrazenie svojho mena, priezviska a bydliska. Po zaplatení škody
podľa článku 3. odstavec 5. bude meno kupujúceho odstránené do 24 hodín.
3.6
Faktúra, ktorá zároveň slúži ako dodací list bude kupujúcemu
doručená v balíku spolu s tovarom.
Článok 4
Dodanie tovaru.
4.1 Predávajúci
sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote 2 - 5 pracovných
dní. Lehota na dodanie tovaru začína plynúť dňom
nasledujúcom po dni, v ktorom bola uzatvorená zmluva. Dostupnosť
tovaru je len informatívna, nie záväzná. Ak je tovar nedostupný
je na stránke uvedená poznámka "vypredané" a je
znemožnený nákup takéhoto tovaru. Ikonka "vložiť do
košíka" sa v takom prípade nezobrazí.
*Poznámka:
Objednávka je zvyčajne
doručená nasledujúci pracovný deň ak je prevedená do 13:00.
4.2 Kupujúci je
povinný tovar včas a riadne prevziať. Pri prevzatí
tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť
obalu - balíku, bublinkovej obálky, prípadne poškodenie tovaru
a ihneď to oznámiť poštovému doručovateľovi
, od ktorého kupujúci dobierku v danom momente preberá. Pokiaľ
je zistené viditeľné poškodenie obalu resp. zjavný úbytok obsahu, je
kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia
vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Doručovateľ
je povinný takýto zápis spísať. Pri
prevzatí tovaru je kupujúci ďalej povinný skontrolovať
či obsah balíka množstvom a svojou povahou zodpovedá jeho
objednávke a či tovar neobsahuje zjavné vady. V prípade
nesúladu dodaného tovaru s objednávkou alebo v prípade viditeľných
vád produktov je kupujúci túto skutočnosť oznámiť
stránke tomiland.com telefonicky, poštou alebo emailom.
4.3
Ak nie je poškodenie
alebo chýbajúca časť tovaru zjavná hneď pri jeho
prevziatí, je kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu a
dopravcovi (Slovenskej pošte) vznik škody bez zbytočného
odkladu, najneskôr však do troch pracovných dní odo dňa
doručenia tovaru. Nasledujúci pracovný deň po oznámení
vzniku škody spíše zástupca doručovateľa s kupujúcim
zápis o škode. Po obdržaní zápisu o škode je kupujúci oprávnený
uplatňovať vady tovaru spôsobené jeho poškodením
alebo stratou u predávajúceho.
4.4
V prípade, že obsah zásielky nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci
právo, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu uviedol do
stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve. Ak taký postup nie je možný, môže
kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy
odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou
zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Článok 5
Záruka, vady tovaru, reklamácia a servis.
5.1
Predávajúci poskytuje na tovar záruku v trvaní dvadsaťštyri (24)
mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia
tovaru kupujúcim. Odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim
alebo predávajúcim určeným podnikateľom až do dňa oznámenia
výsledku reklamácie kupujúcemu záručná doba neplynie.
5.2
Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené jeho užívaním v
rozpore s účelom používania alebo pokynmi uvedenými v návode na použitie,
mechanickým poškodením, vystavením tovaru nebezpečným následkom
tepelného a/alebo elektromagnetického žiarenia, pôsobením poveternostných
vplyvov a vplyvov okolia (vlhkosť, prašnosť, priame slnečné
žiarenie, vibrácie), mechanickým poškodením a neoprávnenými zásahmi do tovaru.
5.3
V prípade vzniku vád tovaru počas záručnej doby je kupujúci
oprávnený reklamovať vady v sídle predávajúceho. Ak predávajúci
ustanoví pre konkrétny typ tovaru podnikateľa určeného na odstraňovanie
vád tovaru počas záručnej doby je predávajúci povinný reklamovať
vady tovaru u určeného podnikateľa.
5.4
Pri uplatňovaní nárokov zo zodpovednosti za vady je kupujúci povinný
predložiť doklad o kúpe tovaru (faktúru/pokladničný blok), a písomne oznámiť podstatu vady tovaru. Kupujúci je povinný
odovzdať tovar spolu s príslušenstvom. V prípade zasielania tovaru je
kupujúci povinný uskutočniť všetky úkony potrebné na ochranu
tovaru pred poškodením počas prepravy.
5.5
Predávajúci je povinný vady tovaru odstrániť bez zbytočného
odkladu. Namiesto odstránenia vady je predávajúci oprávnený vymeniť
vadný tovar. Ak ide o vadu, ktorá nebráni užívaniu tovaru, a ktorú nie
je možné odstrániť má kupujúci nárok na zľavu z kúpnej ceny tovaru.
5.6 V prípade, že oprava chybného tovaru alebo jeho výmena nie je možná,
je predávajúci oprávnený pristúpiť k zrušeniu zmluvy vystavením
dobropisu kupujúcemu vo výške aktuálnej ceny tovaru v deň prijatia
reklamácie. Touto aktuálnou cenou sa rozumie cena zhodného tovaru v deň
prijatia reklamácie či cena tovaru porovnateľných technických
parametrov, ako tovar reklamovaného. Voľba ohľadne spôsobu
vybavenia reklamácie podľa tohto odstavca prislúcha predávajúcemu. Pokiaľ predávajúci zistí (testovaním), že reklamovaný
výrobok nie je chybný alebo nespĺňa kritéria výrobcu pre záručnú
reklamáciu, považuje sa reklamácia za neoprávnenú a reklamovaný výrobok
bude kupujúcemu vrátený. Predávajúci si vo vzťahu ku kupujúcemu
vyhradzuje právo požadovať úhradu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s neoprávnenou reklamáciou.
5.7 Pokiaľ predávajúci zistí (testovaním), že reklamovaný výrobok
nie je chybný alebo nespĺňa kritéria výrobcu pre záručnú
reklamáciu, považuje sa reklamácia za neoprávnenú a reklamovaný výrobok
bude kupujúcemu vrátený. Predávajúci si vo vzťahu ku kupujúcemu
vyhradzuje právo požadovať úhradu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s neoprávnenou reklamáciou.
Článok 6
Odstúpenie od zmluvy, vrátenie
tovaru a peňazí.
6.1
§ 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a pri zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov je kupujúci ako spotrebiteľ oprávnený
bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do štrnástich "14" pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Tovar môžete vrátiť v určenej lehote na adresu Ing. arch. Tomáš Petrik, Tomiland, Třebíčská
15, 06601 Humenné, Slovenská republika. Oznámenie o odstúpení*
kupujúci môže urobiť emailom, sms správou alebo telefonátom
na číslo 0950 612 722. Prečítajte
si postup pri vrátení tovaru.
*Poznámka: Napíšte
nám tento text: "Využívam svoje právo na vrátenie
tovaru..." Nezabudnite nám poslať výrobky a číslo účtu,
na ktorý Vám vrátime Vaše peniaze. Ak nám vrátite kompletnú
objednávku, vrátime Vám plnú sumu vrátane poštovného. Ak nám
vrátite len časť výrobkov z objednávky, vrátime Vám len
sumu za konkrétny výrobok.
6.2
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý nie je
poškodený,
nachádza sa v originálnom pôvodnom obale a nie je neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu
za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo v lehote
14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia
tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený
kupujúcim.
6.3
Kupujúci nemá právo na náhradu nákladov, ktoré vynaložil na vrátenie tovaru.
6.4
Doručením oznámenia o odstúpení zmluvy druhej zmluvnej strane sa zmluva zrušuje. Zmluvné strany sú si bez zbytočného
odkladu povinne vrátiť plnenia, ktoré si na základe zmluvy navzájom poskytli.
Článok 7
Ochrana osobných údajov.
7.1 Tento
e-shop je registrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov
Slovenskej republiky, Odborárske námestie, 81107 Bratislava, pod číslom 201414324. Ak sa stanete kupujúcim internetového obchodu tomiland.sk, odoslaním objednávky dávate súhlas
s poskytnutím svojich osobných údajov v rozsahu podľa vyplneného formulára, na spracovávanie svojich osobných
údajov v poskytnutom rozsahu. Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať osobné údaje na účely
fakturácie a doručenia objednávky v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 122/2013 Z. z.
o ochrane osobných údajov. Súhlas so spracovaním osobných údajov sa udeľuje dobrovoľne
na vopred neurčenú dobu a je možné ho kedykoľvek písomne,
telefonicky a SMS správou na číslo 0950 612 722.
Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať osobné údaje, až kým
súhlas nebude podľa predchádzajúcich ustanovení odvolaný. Údaje o Vašich nákupoch v našom internetovom obchode sú
zhromažďované kvôli zaistenu dodávok tovaru, vybavovaniu reklamácií a
slúžia i k Vašej spätnej kontrole. Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate v
našom internetovom obchode sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú
poskytované ďalším subjektom. Vaše kontaktné údaje a informácie o nákupoch
nie sú poskytované tretej strane (s výnimkou kuriérskej spoločnosti, v
prípade dopravy Vašej zásielky pomocou tejto služby). Prečítajte
si podrobné poučenie a prehlásenie a spracúvaní a ochrane
osobných údajov.
*Poznámka: Nikdy
neposielame žiadne reklamy, akciové ponuky atď. ani na email
ani na telefón. Váše osobné údaje nikomu nepredávame ani
neposkytujeme.
7.2
Tento súhlas je kupujúci oprávnený kedykoľvek odvolať.
Článok 8
Záverečné ustanovenia.
8.1
Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na stránke.
8.2
Zmluvný vzťah medzi zmluvnými stranami je uzavretý podľa slovenského práva.
Ezoterický eshop Tomiland.